Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 13:18 - Меч О'Пух на срещата в петък.
Автор: aseng Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4833 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2007 18:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Първо, уточнението-няма да спомenавам имената на дошлите блогъри. По тяхна лична молба.

И така, излизам аз от танци, вземам една колежка от школата, тя вика една своя приятелка, кото не съм виждал никога, защото танцува  друга школа. В ретроспект, най-умната част от плана ми, остнаалото беше импровизация. Не, че не се получи:).
Отиваме на Попа-никой, брате! Въпреки закъснението ни от 15 минути, чакаме още 5 и тогава пристига единственият блогър, който се размърда да дойде. Той пък носи табелата, за която бях помолил. Постоях аз известно време, вдигнал я нависоко. Текстът гласеше:


"За Меч О"Пух-насам, блогъри!"


Мислите, че някой откликна? Ами... останахме си четирима. Е, не до края на вечерта де.

След като отчетохме, че в блога хората нямат сериозно отношение към забавленията (съжалявам, това е логичният извод), се запътихме към заведението. Точно стиугнахме до "Салса плюс", и останахме аз и двете мацки. Казах им, че блогърът го е заболял корем и според мен си беше така-чак беше пребледнял. Не, че ми повярваха, но аз смятам, че не съм ги излъгал.
Ок, дотук добре, както казал човекът, който падал от 10-и етаж , като стигнал 2-и етаж:). То охраната ни върна за малко, че още не бяха отворили, така че се поразходихме и използвах времето да намерим обще език. За перверзните типове в блога (които не са ме мразбрали де-аз си знаех какво говоря), това означава, че си говорехме. Да, понякога използваме езика за тези цели. И понякога говорим устно, а не в чат (тежко е да живееш в 21-ви век понякога-много разяснения се налагат).
Както и да е, влязохме в заведението. Там пък беше фраш с професионални и полу-професионални латино-танцьори, тъй като в тази седмица се събирали 3 рождени дни на някои от наши практикуващи с повечко стаж (мда, накрая ядохме и торта).
Разбира се, вече в клуба намерихме още няколко познати, без да броим инструктора, така че към в края на вечерта групата беше 2 пъти по-голяма, отколкото в началото й. Изводите от това ги оставям за вас, аз моите си ги направих:).

Разбира се, наличието на толкова напреднали притесни дамите ми и се наложи да ги изкарвам почти насила на дансинга. Три любими техни парчета и няколко съвета на Меч О"Пух по-късно, вече танцувахме и се опитвахме да разцепим дансинга. Разбира се, че не танцувахме това, което се очакваше (не сме го учили достатъчно време), но пък ни беше забавно. Разбира се, уговорихме се и да повторим тази седмица!

Тръгнахме си след 3.30 а.м. (сутринта). Оказа се, че съм им на път, така че дамите ме изпратиха с такси до нас. Почвам да харесвам някои страни на еманципацията:)!

Публично достъпни изводи-не знаех, че в "Салса плюс" пускат българска народна музика, дори и по поръчка. Явно беше поздрав за някои рожденик, но ме изненада. Може и просто да съм забравил де, но не бях толкова отдавна там, така че може и просто да зависи от диджея-не знам и не ме засяга:)!


Тагове:   петък,   меч,


Гласувай:
0



1. norman - амам,
10.10.2007 13:37
вие ъв тая Салса на Аксаков ли биехте...ние с майка като сме ходили (но не много скоро) ни хареса, че дори човек да не танцува професионално винаги може да си намери партньор и то не високомерен, който да му показва деликатно как точно се танцува...обаче не ми хареса нещо друго, че тия ритми колкото и да създават настроение след 3-4 парче ми омръзват и искам да си ходим :-)
цитирай
2. aseng - В нея бяхме точно:)!
10.10.2007 14:01
А ние си ходихме "в пакет" с дамите и кавалерите, така че от тези партньори се възползва основно едната от дамите. Точно тази, която и по принцип танцува най-добре:).
А ритмите са въпрос на вкус, предполагам. И без това пускаха и рок, освен латиното. Тази събота срещата е другаде обаче, точно за да е по-балансирано:).
цитирай
3. анонимен - така е то..
10.10.2007 15:21
като не живея в София..ходете си без мене на салса...
цитирай
4. akasha85 - ама сте в софия. . . . . . . . . . . . ние сме ...
10.10.2007 19:20
ама сте в софия............ние сме малко по-трудни от другата България,т.е. провинцията :)

иначе с удоволствие ще направим едно,че и повече партита :)
цитирай
5. trenertg - :) следващата среща я обяви
11.10.2007 10:59
по от рано , че някой са блейки , разсеяни или зачезват по чужбинско на изложби с кучета
цитирай
6. aseng - Добре, ако някой идва в началото на Ноември-да обединим сили:)!
11.10.2007 11:43
Новакс, пиши ми в коой интервал приблизително ти е удобно, че аз началото на Ноември ще съм в предаване на дипломна работа и е хубаво да съм го планирал възможно по-от рано. Примерно, да пуснем съгласувани постове тази седмица-това отговаря на определението "обявено от рано", нали така:)?
Но вече -само със съгласувани постове и със потвърждаване кой ще дойде и кой и защо няма, по възможност със бележка от работодател, че не може да бъде освободен/а за срещата:)!
цитирай
7. cecka1504 - В началото на ноември давам 2 кан...
11.10.2007 13:17
В началото на ноември давам 2 кандидатури, ама няма да казвам кой е втората, щото ще се разбягат :))))))
цитирай
8. aseng - Спокойно, ще ги ловим с ласо:)!
11.10.2007 14:10
Или с боло, но то може да им счупикраката и да не могат да танцуват:). А това ми е идеята преди всичко:)!
цитирай
9. viovioi - а така,такааааааа...
11.10.2007 15:27
явки на живо, как ви излових:)))) Има да се зяпате като извънземни и да се чудите на антенките си:)))))
цитирай
10. norman - съобщение
11.10.2007 20:07
Аз казвам, че ние с майка ниема да дойдеме...щото ниекои ме наричат идиот и не искам да ви загрозявам развлечението. Съобщавам го най-официално, за да са спокойни, тия които ниема да дойдат евентуално заради мене :-)
цитирай
11. gothic - В началото на ноември по-добре е да ...
12.10.2007 10:37
В началото на ноември по-добре е да се отиде на концерта на Аморфис...:)
цитирай
12. aseng - Концертът няма да избяга, готико:)!
12.10.2007 12:47
За мен 2-3 ноември е по-удачна идея, но поради някои причини, засега ще сложа проекта "on hold" поне до другата седмица-заедно с останалите забавления. Налага се, за съжаление.
Ако решим да го правим-10 дена предизвестие според мен все едно стигат:).
цитирай
13. gothic - :)))))
12.10.2007 13:04
:)))))
цитирай
14. viovioi - Е вие в София може да си правите явки колко си щете..
12.10.2007 13:08
Добре е, това са нормални неща! После ще разправяте кой колко носи на пиене и бой:)))
цитирай
15. aseng - И на други неща:).
12.10.2007 13:19
Само че това не се разправя, проверява се лично:).
Абе, зае*и, като ми е тъпо, говоря глупости:)!
цитирай
16. trenertg - за ноември става
12.10.2007 15:39
края на октомври 26-29 ме хваща липата с кучетата , дано имаме късмет и този път приключениятя с таралясника са по малки
цитирай
17. enjoy6 - иии
14.10.2007 19:00
голям купон се заформя и аз ще чакам с нетърпение да ми разкажете за събитието на годината!
цитирай
18. aseng - А ти не чакай:)!
14.10.2007 21:37
Направо ела и виж лично:)!
цитирай
19. enjoy6 - благодаря ти,
15.10.2007 20:24
но тъй като не съм от софийската тайфа ще се радвам да ми разкажете как сте си изкарали:)))
цитирай
20. verdji - брей и такова чудо имало
22.10.2007 16:48
Ма как се събират Мечо Пухчовци и не казват, че някъде има мед. Е, това е аз медени неща много обичам и трябва да следя за такива почини. Поне да ги чета:))) ако не мога да си близна:)))
цитирай
21. aseng - Събираме се, събираме:)!
23.10.2007 17:05
novax, кажи как си на 3-ти Октомври, да организираме друга среща:). Аз мисля да спея да се измъкна за малко от самоналожените задължения:).
О, и ако пак никой не дойде-не, че ще спра да си правя купончета, ама ще спра да ги обявявам в блога:). Лочгично звучи, нали:)?
Хайде, обявяваме среща за 3-ти и приемаме записвания:)!
цитирай
22. trenertg - aseng , аз на 3 октомври '07 и да искам няма да мога да дойда
29.10.2007 15:51
развали ми се "машината на времето" ... пък и сега вече е с 1 час разминаване...
виж на 3 ноември смятам, че ще успея - даже и часовника смятам да си сверя до тогава :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aseng
Категория: Лични дневници
Прочетен: 415699
Постинги: 124
Коментари: 834
Гласове: 6148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930