Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2007 14:28 - Фундаментални промени!
Автор: aseng Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2205 Коментари: 12 Гласове:
0



Оказа се, че съм бил забранил анонимните коментари. В ретроспекция, доста умно съм постъпил, но реших да проверя.
Позволих ги, накратко:).
Е, все пак мислете какво пишете, скрупулите ми да трия глупостите и псувните са равни точно на нула. Както и скрупилите ми да възстановя настройките:).
От друга страна, против културни анонимни коментари нямам нищо против, така че да видим какви ще се появят първи:)!



Гласувай:
0



1. potrebitelskoime - бах мааму
03.07.2007 14:37
тъй кат общо зето мразим да мислим, мое да си пцувам колкот си искам, па не съм и анонимен... въпреки че си неам име.
айди успехи с анонимците, да ги е*а :)
цитирай
2. aseng - Това е някъде на пределите на толерируемостта ми:).
03.07.2007 14:45
От уважение към някои твои постове-остава:). Ако беше анонимен, нямаше-никъде не съм писал, че в този блог позволявам всичко:)!
цитирай
3. nese - Ами аз, например, не искам да
03.07.2007 17:05
одобрявам коментарите, но това е единствения начин да не пропусна някой, когато по-дълго ме е нямало. Това е за furiika.

А за постинга ще кажа, че ме накара да се замисля и може би ще пущам всички коментари, когато съм на линия. Проблемът "анонимност" си е за анонимните!
Поздрави!:)
цитирай
4. aseng - Аз не одобрявам коментари, само трия обидите:).
03.07.2007 17:28
Казано накратко-без псувни, лични обиди и без повече писане на латиница:). В противен случай коментарът просто го хваща липсата, понеже аз имам правото да не слушам глупости и на българските сайтове-очаквам текст на български:)!
цитирай
5. aseng - Аз си проверявам пощата по-рядко от блога:)!
03.07.2007 17:50
А специално за фурийката повтарям молбата да не се пише на латиница:)! Хайде, понеже днес съм добър-този го оставям:)!
цитирай
6. aseng - Не виждам къде си противореча:).
03.07.2007 21:22
Писах само, че позволявам в моя блог анонимни коментари, стига да се подчиняват на общите правила, за да не бъдат изтрити-и предупредих още в първия си коментар, че към тях критериите ми ще са с повишена строгост спрямо тези на регистрираните потребители като вас:)!
Между другото, не знам дали знаеш, но в Интернет писането с главни букви се смята за крещене, което не смятам за признак за конструктивен диалог:)!
цитирай
7. aseng - Съжалявам за коментара ти на латиница:).
04.07.2007 12:30
Първо, считам шльокавица, крещене и други подобни за неуважение не само към себе си, а и към всички, които прочетат постинга-не само към мен:)!
Второ, съжалявам за добрите ти намерения, но формата на комуникацията трябва да е приемлива и за двама ни, предвид, че това е частен разговор-ако не можеш да приемеш ограничения, които аз считам за елементарна вежливост, мога само да изразя отново съжалението си:)!
цитирай
8. анонимен - ами аз
05.07.2007 21:50
малко псувам, ама рядко, само като обиждат приятелите ми или мен
цитирай
9. comfy - :))
05.07.2007 22:31
СПАМът си е СПАМ - трие се навсякъде...

;)
цитирай
10. aseng - Благодаря за отзивите-и спамът наистина си е спам:).
06.07.2007 00:41
Новах или Новакс, пиши кое е правилното, гласувах за блога ти, защото харесах определен постинг:). Радвам се много, че темите в блога ми те вълнуват. Надявам се да има смислени постове по тях и занапред:).
Разликата между "блог" и "постинг" и остаалите чуждици е, че все още няма смислен български превод на тези понятия, така че използваме тях. Както и да е, аз не съм забранил чуждиците, само ви напомням примера на индианците навахо, които след запозанството си с автомобила изобретили свои думи за всяка отделна част от двигателя с вътрешно горене, без да ги взаимстват от английски! Накратко, приспособяването има множество форми и аз считам развиването на собствени дублиращи механизми за по-рационално в дългосрочен план от прякото взаимстване.
Шльокавицата, оаче, продължавам да смятам не само за неуважение към везика ни и паметта и делото на св св. Кирил и Методий, освен това я приемам като лична обида, защото ми изморява очите. Разбирам, ако нямаше автоамтични кирилизатори, но такива има безпалтни в множество сайтове с безплатна регистрация!

Сенжюъл, моля те, не псувай никого в моя блог, ако може да се избегне. Просто ще се наложи да изтрия и твоя коментар, неговият ще го отнесе голямата метла така или иначе. За мен етикецията и доброто възпитание са важни, макар че може да се учудите, ако знаете колко обширни са границите на тези поянтия за мен!
цитирай
11. aseng - Предлагам нещо малко по-различно:)!
08.07.2007 21:55
Оставяме си блоговете публични дневници. постингите-страници и се съгласяваме, че Марк Твен е комик, а не филолог:).
Уважавам теб и твоето мнение и в твоят дневнк няма да направя забележка на никого, че е написал коментар на латиница, арабски, хинди или суахили (да не се бърка със "ще го прочета на шльокавица"), но в моя дневник ще наложа правилата, които улесняват именно моето общуване с хората:)!
Щом предпочиташ, значи си Новах, което май има връзка със споемантите от мен навахо, но така или ианче, очаквам да публикуваш страницата си за индинаците:)!
цитирай
12. aseng - Виждам и оценявам факта с кирилицата, благодаря ти!
13.07.2007 14:51
По принцип, според Тери Пратчет, горното е вярно само, ако мечът е много малък, а перото-много остро, но да не задълбаваме в подробности:). Въпросът е, че у мен и много други хора, писането на шльокавица предизвиква идеи как да отговоря макисмално язвително на написаното, включително ако съм съгласен с него, в който случай в крайна сметка не пиша нищо:). Реакцията, която провокира, е да мина към оф-топик за предимствата на кирилицата пред клинописното писмо:). Накратко, писането на шльокавица има прекалено много странични ефекти и поради това не изпълнява основната си задача:).
Спокойно за индианците, когато го напишеш-тогава, а ако намериш кой да ти плаща за писане в блога, не забравяй да пуснеш едно ЛС и на мен:)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aseng
Категория: Лични дневници
Прочетен: 415828
Постинги: 124
Коментари: 834
Гласове: 6148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930