Постинг
12.07.2007 10:24 -
Смъртните присъди в Либия и експертното мнение.
Сутринта стоях, мислех, а може и просто да съм стоял-все едно, важното е, че чувам по радиото за защитата на българките преди потвърждаването на смъртните им присъди.
Особено ме покърти обяснението, че защитата е успяла да привлече на своя страна 140 (сто и четиридесет-няма грешка) Нобелови лауреати!
Либийският съд обаче, вероятно е решил, че разбира причините за епидемията по-добре от 140западни измекяри световни учени, от Бюрото на ПАСЕ, Председателят на ПАСЕ, Комитетът на Министрите и разни други хора и организации, които вероятно също са участници в заговора недостатъчно информирани и не могат да си пзоволят експертно мнение, по-валидно от това на 140 Нобелови лауреати!
Това се нарича независим съд, защото не зависи нито от доводите на здравия разум, нито от каквото и да е друго, освен собственото си убеждение, което епредварително съставено твърдо и непоколебимо-мога само да поздравя либийският народ за безпристрастността на неговото правосъдие! Освен това се надявам гореспоменатите организации най-накрая да приемат незачитането на мнението им като презрителен шамар, какъвто си е, и да го приемат лично!
За сметка на това, както разбрахме неотдавна, либийският съд разполага с подкрепата на македонските блогъри, което със сигурност доказва, че на този свят има и напълно безпристрастни хора, за което вече ги поздравих в този пост!
Особено ме покърти обяснението, че защитата е успяла да привлече на своя страна 140 (сто и четиридесет-няма грешка) Нобелови лауреати!
Либийският съд обаче, вероятно е решил, че разбира причините за епидемията по-добре от 140
Това се нарича независим съд, защото не зависи нито от доводите на здравия разум, нито от каквото и да е друго, освен собственото си убеждение, което е
За сметка на това, както разбрахме неотдавна, либийският съд разполага с подкрепата на македонските блогъри, което със сигурност доказва, че на този свят има и напълно безпристрастни хора, за което вече ги поздравих в този пост!
Все пак - Какво значи МОДЕРАТОР(това зву...
важното - финансови улеснения за новатор...
Човекът без мнение
важното - финансови улеснения за новатор...
Човекът без мнение
Следващ постинг
Предишен постинг
Мен ме учуди и друго. Отдавна се говори за парична компенсация, която да се изплати на семействата на заразените деца. Но днес коментара по телевизията беше, че либийската страна нямало да го позволи, щото тези семейства щели да станат много богати. Даже изразът беше - милионери. Ами така е - бедните се управляват и манипулират много по-лесно.
А за независимостта, нали знаете лафа - съда е независим, защото нищо не зависи от него...
цитирайА за независимостта, нали знаете лафа - съда е независим, защото нищо не зависи от него...
са много унизителни.Малко се спомена за това в нашите медии.За спекула с валута,битов алкохолизъм и прелъстяване на женени либийски мъже.Но за чуждия печат никой не каза ни гък, ни мък.Там пишат много лоши неща за навиците на нашите сестри.Неприятно,твърде неприятно.Медицинските сестри са всеизвестни с това че пият,пушат и са развратни.Не им желая смъртта, но ми стана безразлично.Пренаситиха ни с информация по въпроса.Всичко вече ми звучи инфантилно и объркано.
цитирайкак може либийския съд да не вземе предвид мнението на 140 нобелови лауреати а само някакви си 400 болни мангалчета.тия съвсем се забравиха.къде отиде справедливостта.
цитирайОтдавна минах периода на възмущението. Сега казвам само - ако ще ги бесят да ги бесят ,защото тъй или иначе им съсипаха живота. В името на някаква "справедливост" 10 милиона на дете - тия са луди!
цитирай
5.
анонимен -
За мен това одавна е гавра с всички българи
12.07.2007 11:30
12.07.2007 11:30
Гаврата се осъществява поравно от либийското и от българското правителство. Първото - защото си прави каквото си иска и както си иска с когото си иска. А второто, нашето, защото след като неможа да защити своите граждани, когато това е било възможно (преди 8 години) сега харчи милиони на данъкоплатеца и пробива мозъците на цял народ с медийни кампании. Единственото, което малко би измило очите на България в този случай би било да се ПРЕКЪСНАТ НЕЗАБАВНО всякакви отношения с държавата Либия и да се оказва по всякакъв начин натиск и бойкот срещу нея на международно ниво. Аз отказвам да плащам компенсации, не искам милиони от нашите данъци да отиват за безсмислени кампании и адвокати и други подобни - нека с тези пари се спасяват болни деца, хора които чакат за скъпи операции и животоспасяващи лекарства... Медиците в либия са загубени вече, нека не съсипваме и малкото достойнство, което ни е останало в този случай!
Но вече нямам надежда за адекватно действие на правителството - защото очевидно някой има МНОГО загробени пари в Либия и не иска да си захлопне вратата... И този някой не сме ние с вас...
цитирайНо вече нямам надежда за адекватно действие на правителството - защото очевидно някой има МНОГО загробени пари в Либия и не иска да си захлопне вратата... И този някой не сме ние с вас...
как за добра кауза не се намира нито един атентатор самоубиец. А в името на глупости се самоубиват. Това е то манипулацията.
Съгласна съм, че е гавра с всички българи. Много искам да одера ушите на Костов, но само аз. Болшинството е доволно от неговата политика, щом мълчи. ТОй каза, защо да ги освобождавам, откъде да знам, дали са виновни.
цитирайСъгласна съм, че е гавра с всички българи. Много искам да одера ушите на Костов, но само аз. Болшинството е доволно от неговата политика, щом мълчи. ТОй каза, защо да ги освобождавам, откъде да знам, дали са виновни.
Естествено, че след като Либия получи милионите няма да ги даде на семействата на децата.
Те милите се опитват да ги продадат скъпо (децата си) ама ще останат с пръст в уста и ще продължат да ги продават на дребно - за органи например.
цитирайТе милите се опитват да ги продадат скъпо (децата си) ама ще останат с пръст в уста и ще продължат да ги продават на дребно - за органи например.
Нищо ново под слънцето, почти не си спомням да сме били на едно мнение-здравословна дискусионна атмосфера се създава, когато пишем в едан тема, но заради "здравословната" не възразявам:).
Въпреки това не мога да възприема идеята, че може държавата ни да изостави свои граждани, без да направи всичко възможно за спасяването им-а който не мисли като мен, да си представи, че става въпрос за негов близък!
цитирайВъпреки това не мога да възприема идеята, че може държавата ни да изостави свои граждани, без да направи всичко възможно за спасяването им-а който не мисли като мен, да си представи, че става въпрос за негов близък!
"Медицинските сестри са всеизвестни с това че пият,пушат и са развратни." - viovioi
Е това се казва коментар :) Нямам думи...
Всеизвестни били...
Не, направо не знам какво да кажа. Ужас.
Наистина покъртително изказване. Сега разбирам какво означава да онемееш - просто не знаеш от къде да започнеш и какво да кажеш на подобна ПРОСТОТИЯ!
цитирайЕ това се казва коментар :) Нямам думи...
Всеизвестни били...
Не, направо не знам какво да кажа. Ужас.
Наистина покъртително изказване. Сега разбирам какво означава да онемееш - просто не знаеш от къде да започнеш и какво да кажеш на подобна ПРОСТОТИЯ!
Аз тази дума/с едрия шрифт/ никога не употребявам.Тя е евтина драги, както и коментара ти.Фактите сочат, че съм права и положението е безвъзвратно изтървано.Остават политическите ходове, но като знаем какви добри играчи са нашите, то си е направо ясно че бедната ни и без друго държава ще поеме още една тежест.Но каква? Ще видим.Ще е нещо международно...телефона ми звъни някак международно.Това ще са ангажименти, клекане,ставане,плащане и най-натурално казано дупе да ни е яко))))
цитирайЦитатът, който съм посочил звучи налудничаво.
Или е простотия или е изказване на член на американска пуританска секта.
Да не говорим, че е кретенско обобщение за цяла професия. При това не лека и много важна професия.
А коментарът не е евтин - безплатен е.
цитирайИли е простотия или е изказване на член на американска пуританска секта.
Да не говорим, че е кретенско обобщение за цяла професия. При това не лека и много важна професия.
А коментарът не е евтин - безплатен е.
Пич не си интересен с тая простотия,кретения и пуритански обобщения))Кажи нещо конкретно?
цитирай
13.
aseng -
Конкретно ти го каза човекът, но ти предпочете да го подминеш за сметка на израза на личното му отношение.
12.07.2007 17:44
12.07.2007 17:44
Не можеш да обобщаваш за представителите на цяла една професия. Впрочем, в Интернет сигурно можеш, но никъде подобно изказване не звучи сериозно!
цитирайЕй аман замам, не са курви.Моля да бъда извинена.А него ще накараш ли да ми се извини задето ми нарече коментара простотия?
цитирай
15.
aseng -
Има разлика в степента на обидата, но-да, heimdallr, ще те помоля в бъдеще да не използваш такива определения в блога ми!
12.07.2007 23:11
12.07.2007 23:11
Както може да ви засвидетелства предишният коментар 15, вече несъществуващ, обиди и шльокавица просто се изтриват, дори ако съм съгласен с написаното-пуснах специална тема, когато разреших анонимните коментари:).
Впрочем, отговарям на вече несъществуващия анонимен комента, чел съм небългарската свободна преса по случая и след това написах този пост:)!
цитирайВпрочем, отговарям на вече несъществуващия анонимен комента, чел съм небългарската свободна преса по случая и след това написах този пост:)!
Мога да бъда и пределно любезен, да използвам различни ефемизми и да заобикалям неудобни думички. Това обаче няма да промени фактите. Нито какво мисля.
Само може на някой да му стане по-обидно :)
Ако съм говорил директно, това е защото смятам, че въпросния обиден има шанс да се изказва неадекватно случайно (на всеки се случва) и моят директен коментар ще помогне да си внесе корекциите.
Ако обаче някой прави...хм... странни коментари и след това продължава да отстоява ... странното си мнение. Е, тогава работата е... как да кажа... ами, съмнителна :)
Айде със здраве на всички, които имат смелост да си признаят, че понякога говорят глупости.
Никога не е късно да станеш за резил, както се казва :)
aseng, обещавам, няма вече - твоят блог, твоите правила.
цитирайСамо може на някой да му стане по-обидно :)
Ако съм говорил директно, това е защото смятам, че въпросния обиден има шанс да се изказва неадекватно случайно (на всеки се случва) и моят директен коментар ще помогне да си внесе корекциите.
Ако обаче някой прави...хм... странни коментари и след това продължава да отстоява ... странното си мнение. Е, тогава работата е... как да кажа... ами, съмнителна :)
Айде със здраве на всички, които имат смелост да си признаят, че понякога говорят глупости.
Никога не е късно да станеш за резил, както се казва :)
aseng, обещавам, няма вече - твоят блог, твоите правила.
..И не казвам ,че това не е ужасно! Ужасно е!
Но лека -полека притъпява се всичко ,дори тези медици вече са изпаднали в тотална депресия и отчаянието им е безнадеждно...
Виновните отдавна ги обсъдихме,знаят се поименно ,но са неприкосновенни и недосегаеми,поне засега.
..............................................
Истината е толкова проста ,та чак ще ни извади очите:
В деня на потвърждаване смъртните присъди(за ІІІ-ти път -това звучи почти сюрреалистично!)----Буш обяви ,че възстановява дипломатическите отношения с Кадафи(отново в Либия се открива американско посолство!).
Миналия месец ,когато се отби в България --- какви глупости се говореха по всички медии!?---кой ли им вярваше ,но... нашите политици са били винаги ПОДЛОГИ.Питам се ,все пак каква им е цената на нашите политически величия ,по колко върви парчето на световния борсов пазар!?Заради тях--никой не уважава България!Заради тях -в очите на света ,ние сме едни помияри.Съжалявам да го кажа ,но не е ли така!?
цитирайНо лека -полека притъпява се всичко ,дори тези медици вече са изпаднали в тотална депресия и отчаянието им е безнадеждно...
Виновните отдавна ги обсъдихме,знаят се поименно ,но са неприкосновенни и недосегаеми,поне засега.
..............................................
Истината е толкова проста ,та чак ще ни извади очите:
В деня на потвърждаване смъртните присъди(за ІІІ-ти път -това звучи почти сюрреалистично!)----Буш обяви ,че възстановява дипломатическите отношения с Кадафи(отново в Либия се открива американско посолство!).
Миналия месец ,когато се отби в България --- какви глупости се говореха по всички медии!?---кой ли им вярваше ,но... нашите политици са били винаги ПОДЛОГИ.Питам се ,все пак каква им е цената на нашите политически величия ,по колко върви парчето на световния борсов пазар!?Заради тях--никой не уважава България!Заради тях -в очите на света ,ние сме едни помияри.Съжалявам да го кажа ,но не е ли така!?
Както може да се очаква за малка и изостанала държавица.
цитирайОбаче какво им пречи да се държат достойно?!
Ще си отговоря сама ,защото го знам отговора.
Драпали са да станат политици ,водачи на народа ,но не заради някакъв родолюбив интерес ,а заради собствения си търбух(затова и казах--държат се извън България --като ПОМИЯРИ,а тук -с народа си като ЗЛИ КУЧЕТА).
....И тук размера на държавата не е от значение.
цитирайЩе си отговоря сама ,защото го знам отговора.
Драпали са да станат политици ,водачи на народа ,но не заради някакъв родолюбив интерес ,а заради собствения си търбух(затова и казах--държат се извън България --като ПОМИЯРИ,а тук -с народа си като ЗЛИ КУЧЕТА).
....И тук размера на държавата не е от значение.
20.
aseng -
Благодаря, heimdallr-несъгласието, както отбелязваш, наистина може винаги да се изрази учтиво.
13.07.2007 10:28
13.07.2007 10:28
Впрочем, психологията на политиците и влиянието на властта е една много спорна тема, така че ако ви интересува, пишете! Според някои, властта носи отговорности, според други-развращава, така че, който има какво да добави по темата, да се чуства поканен:)!
цитирай
21.
анонимен -
всъщност и двете
13.07.2007 11:11
13.07.2007 11:11
Носи отговорности на хората, които имат съвест и морал. На тези, които нямат и съответно не знаят що е отговорност носи само допълнително изкривяване.
Дали, обаче, някой морален човек може да бъде покварен от политиката?
Съмнявам се. Не съм попадал на научна информация, но винаги съм чувствал, че моралните уклони на индивида са много базова черта на характера и като всяка такава се изграждат рано в живота и не подлежат на радикална промяна по-късно.
Това, което мисля е, че ако си честен и отговорен човек политиката би ти донесла смазваща отговорност.
Ако си осакатен индивид без съвест (има много такива) можеш да се развихриш и с леко сърце да практикуваш политика по български.
Ето, че си дойдохме на думата - по български...
В България има и допълнителни силни фактори. Ако тук си склонен да бъдеш честен политик, струва ми се, имаш два варианта - да не правиш нищо, за да не пречиш на "бизнес интресите" на другите другари (от другата порода) или да бъдеш убит, след като откажеш да се съобразиш с предупрежденията и заплахите им.
В крайна сметка в една държава с неработещи силови и законодателни структури и корупция, която очевидно се простира до президента и министър председателя не би трябвало да може да вирее породата на честния политик.
Размишлявал съм и неизменно стигам до извода, че ако човек иска да се занимава с политика и да помага на България трябва да практикува занятието извън страната. Може би от Брюксел можеш най-добре да свършиш нещо тук.
цитирайДали, обаче, някой морален човек може да бъде покварен от политиката?
Съмнявам се. Не съм попадал на научна информация, но винаги съм чувствал, че моралните уклони на индивида са много базова черта на характера и като всяка такава се изграждат рано в живота и не подлежат на радикална промяна по-късно.
Това, което мисля е, че ако си честен и отговорен човек политиката би ти донесла смазваща отговорност.
Ако си осакатен индивид без съвест (има много такива) можеш да се развихриш и с леко сърце да практикуваш политика по български.
Ето, че си дойдохме на думата - по български...
В България има и допълнителни силни фактори. Ако тук си склонен да бъдеш честен политик, струва ми се, имаш два варианта - да не правиш нищо, за да не пречиш на "бизнес интресите" на другите другари (от другата порода) или да бъдеш убит, след като откажеш да се съобразиш с предупрежденията и заплахите им.
В крайна сметка в една държава с неработещи силови и законодателни структури и корупция, която очевидно се простира до президента и министър председателя не би трябвало да може да вирее породата на честния политик.
Размишлявал съм и неизменно стигам до извода, че ако човек иска да се занимава с политика и да помага на България трябва да практикува занятието извън страната. Може би от Брюксел можеш най-добре да свършиш нещо тук.
Носи отговорности на хората, които имат съвест и морал. На тези, които нямат и съответно не знаят що е отговорност носи само допълнително изкривяване.
Дали, обаче, някой морален човек може да бъде покварен от политиката?
Съмнявам се. Не съм попадал на научна информация, но винаги съм чувствал, че моралните уклони на индивида са много базова черта на характера и като всяка такава се изграждат рано в живота и не подлежат на радикална промяна по-късно.
Това, което мисля е, че ако си честен и отговорен човек политиката би ти донесла смазваща отговорност.
Ако си осакатен индивид без съвест (има много такива) можеш да се развихриш и с леко сърце да практикуваш политика по български.
Ето, че си дойдохме на думата - по български...
В България има и допълнителни силни фактори. Ако тук си склонен да бъдеш честен политик, струва ми се, имаш два варианта - да не правиш нищо, за да не пречиш на "бизнес интресите" на другите другари (от другата порода) или да бъдеш убит, след като откажеш да се съобразиш с предупрежденията и заплахите им.
В крайна сметка в една държава с неработещи силови и законодателни структури и корупция, която очевидно се простира до президента и министър председателя не би трябвало да може да вирее породата на честния политик.
Размишлявал съм и неизменно стигам до извода, че ако човек иска да се занимава с политика и да помага на България трябва да практикува занятието извън страната. Може би от Брюксел можеш най-добре да свършиш нещо тук.
Много ми се иска да не съм прав, но за съжаление не виждам доказателства в противното. В българската политика опозицията, коалициите , разприте в парламента и т.н. са проформа. Всички изглежда абсолютно задружно се грижат за бизнеса си. И ако има противоречия те са икономически.
Иска ми се някой или нещода ме опровергае. Скоро ако може...
цитирайДали, обаче, някой морален човек може да бъде покварен от политиката?
Съмнявам се. Не съм попадал на научна информация, но винаги съм чувствал, че моралните уклони на индивида са много базова черта на характера и като всяка такава се изграждат рано в живота и не подлежат на радикална промяна по-късно.
Това, което мисля е, че ако си честен и отговорен човек политиката би ти донесла смазваща отговорност.
Ако си осакатен индивид без съвест (има много такива) можеш да се развихриш и с леко сърце да практикуваш политика по български.
Ето, че си дойдохме на думата - по български...
В България има и допълнителни силни фактори. Ако тук си склонен да бъдеш честен политик, струва ми се, имаш два варианта - да не правиш нищо, за да не пречиш на "бизнес интресите" на другите другари (от другата порода) или да бъдеш убит, след като откажеш да се съобразиш с предупрежденията и заплахите им.
В крайна сметка в една държава с неработещи силови и законодателни структури и корупция, която очевидно се простира до президента и министър председателя не би трябвало да може да вирее породата на честния политик.
Размишлявал съм и неизменно стигам до извода, че ако човек иска да се занимава с политика и да помага на България трябва да практикува занятието извън страната. Може би от Брюксел можеш най-добре да свършиш нещо тук.
Много ми се иска да не съм прав, но за съжаление не виждам доказателства в противното. В българската политика опозицията, коалициите , разприте в парламента и т.н. са проформа. Всички изглежда абсолютно задружно се грижат за бизнеса си. И ако има противоречия те са икономически.
Иска ми се някой или нещода ме опровергае. Скоро ако може...
опроверган скоро.
Всичко е така кристално ясно ,дрънка !Но какво от това !?Има плътна мъгла ...и звукът потъва в нея.
А ние тук си имаме само един интернет и нищо друго.
..........................Аз даже не ходих и на изборите за евродепутати ,въпреки ,че вярвам в гореказаното ,че "български политик може да помогне ефективно на страната си ,само действувайки отвън"--тоест, защитен от своите си !
Обаче нямам вяра в легитимността на тия избори --сещате се защо....
цитирайВсичко е така кристално ясно ,дрънка !Но какво от това !?Има плътна мъгла ...и звукът потъва в нея.
А ние тук си имаме само един интернет и нищо друго.
..........................Аз даже не ходих и на изборите за евродепутати ,въпреки ,че вярвам в гореказаното ,че "български политик може да помогне ефективно на страната си ,само действувайки отвън"--тоест, защитен от своите си !
Обаче нямам вяра в легитимността на тия избори --сещате се защо....
24.
анонимен -
140 нобелисти!?
13.07.2007 19:37
13.07.2007 19:37
Доколкото ми е известно Нобеловата награда се дава всяка година и е в 5 раздела:
-физика
-химия
-литература
-медицина/физиология/
Всеки сам може да направи справка в Гугъл.
Ега ти брадатите лъжи!И откъде ги намериха тия 140 нобелисти,бе?Да не са правили есхумации тия нашите мошеници.Те Чарли Чаплин изкопаха,че колко му е да изкопаят 140 нобелиста!Ха-ха-ха
цитирай-физика
-химия
-литература
-медицина/физиология/
Всеки сам може да направи справка в Гугъл.
Ега ти брадатите лъжи!И откъде ги намериха тия 140 нобелисти,бе?Да не са правили есхумации тия нашите мошеници.Те Чарли Чаплин изкопаха,че колко му е да изкопаят 140 нобелиста!Ха-ха-ха
25.
анонимен -
големи журналистически глупости,за да не кажа лъжи
13.07.2007 19:55
13.07.2007 19:55
Лъжа номер 1-"Делото на медиците ни"!?
Кои са медиците по това дело?
Клистияна и Здравко в Либия никога не са работили нито тя като сестра,нито той като лекар.Д-р Ашраф не е доктор,а клиничен лаборант.С медик се титулува висш мед.персонал какъвто по това дело просто няма.Има само 4 мед.сестри Ненова,Димитрова,Сирапуло,Червеняшка.
Лъжа номер 2.за осем години нито веднъж нито една бг медия не публикува нито обвинението на либийската прокуратура,нито мотивите на съда за издаването на смъртните присъди.Защо?
Лъжа 3-в бг медии се изписаха хиляди неистини за Либия,Кадафи,либийският народ и никога нито една истина за нашите сестри и другите двама подсъдими бг граждани Кристияна и Здравко,които са подсъдими именно като такива,а не като медици.
И докато баламосваха бг народ,винаги предизборно с темата за невинните медици минаваха избори,крупни далавери тук в Либия/разграбването и разпродаването на държавни предприятия и укриването на крупни суми в лични банкови сметкие,20 милиарда от нефтените концесии,външният дълг на Либия към България,отпускани средства от Бг Парламент с цел оправдаване на средствата и т.н...
Ох,писна ми вече да обяснявам вече цели 8г едно и също на хора,които даже не се сещат да отворят Гугъл и да прочетат,че 140нобелисти просто няма нашите откъде да ги извадят,освен ако не са ги вадили от гробовете.....
цитирайКои са медиците по това дело?
Клистияна и Здравко в Либия никога не са работили нито тя като сестра,нито той като лекар.Д-р Ашраф не е доктор,а клиничен лаборант.С медик се титулува висш мед.персонал какъвто по това дело просто няма.Има само 4 мед.сестри Ненова,Димитрова,Сирапуло,Червеняшка.
Лъжа номер 2.за осем години нито веднъж нито една бг медия не публикува нито обвинението на либийската прокуратура,нито мотивите на съда за издаването на смъртните присъди.Защо?
Лъжа 3-в бг медии се изписаха хиляди неистини за Либия,Кадафи,либийският народ и никога нито една истина за нашите сестри и другите двама подсъдими бг граждани Кристияна и Здравко,които са подсъдими именно като такива,а не като медици.
И докато баламосваха бг народ,винаги предизборно с темата за невинните медици минаваха избори,крупни далавери тук в Либия/разграбването и разпродаването на държавни предприятия и укриването на крупни суми в лични банкови сметкие,20 милиарда от нефтените концесии,външният дълг на Либия към България,отпускани средства от Бг Парламент с цел оправдаване на средствата и т.н...
Ох,писна ми вече да обяснявам вече цели 8г едно и също на хора,които даже не се сещат да отворят Гугъл и да прочетат,че 140нобелисти просто няма нашите откъде да ги извадят,освен ако не са ги вадили от гробовете.....
И с Гугъл добре се познаваме, да знаеш, като го питах, ми каза, че от създаването на наградата до март 2005-а са раздадени 770 такива:).
Може би трябва и някой друг да почне да ползва Гугъл, и евентуално да прочете становището на проф. Люк Монтание! Евентуално, ако ти е много сложно да го четеш, можеш да отидеш на сайта на Външно министерство, там са го превели специално! Изводът му е, че заразата е започнала 3 години преди появата на българите в болницата, ако си спомням правилно. Както казахме, явно либийският съд знае по-добре, а ти забележи, че горе не съм написал нищо против Либия, либийския народ или полк. Муамар Кадафи-изразявам само своето нразбиране за съдебната им система и тежестта на експертните мнения при постановяването на съдебните решения и смятам да потърся мотивите по решението на либийския съд. Ако искаш, пусни линк, само че на арабски не чета!
Реаултат от горенаписаното-започвам да се съмнявам в смислеността на решението си да разреша анонимните коментари:)!
цитирайМоже би трябва и някой друг да почне да ползва Гугъл, и евентуално да прочете становището на проф. Люк Монтание! Евентуално, ако ти е много сложно да го четеш, можеш да отидеш на сайта на Външно министерство, там са го превели специално! Изводът му е, че заразата е започнала 3 години преди появата на българите в болницата, ако си спомням правилно. Както казахме, явно либийският съд знае по-добре, а ти забележи, че горе не съм написал нищо против Либия, либийския народ или полк. Муамар Кадафи-изразявам само своето нразбиране за съдебната им система и тежестта на експертните мнения при постановяването на съдебните решения и смятам да потърся мотивите по решението на либийския съд. Ако искаш, пусни линк, само че на арабски не чета!
Реаултат от горенаписаното-започвам да се съмнявам в смислеността на решението си да разреша анонимните коментари:)!
"Медицинските сестри са всеизвестни с това че пият,пушат и са развратни." - viovioi
А И ЩОМ ЗА ТЯХ ТОЛКОВА СЕ ЗАСТЪПИХА, ЗНАЧИ ЗА МЕН ПЪК ИЗОБЩО НЯМА ДА СЕ ЗАСТЪПЯТ, АКО ПОСТРАДАМ ПО СВЕТА... ВСЕ ПАК ИМ ПЛАЩАМЕ ДА РАБОТЯТ ЗА НАС....ПОМНИТЕ ЛИ?
цитирайА И ЩОМ ЗА ТЯХ ТОЛКОВА СЕ ЗАСТЪПИХА, ЗНАЧИ ЗА МЕН ПЪК ИЗОБЩО НЯМА ДА СЕ ЗАСТЪПЯТ, АКО ПОСТРАДАМ ПО СВЕТА... ВСЕ ПАК ИМ ПЛАЩАМЕ ДА РАБОТЯТ ЗА НАС....ПОМНИТЕ ЛИ?
Търсене
За този блог
Гласове: 6148
Блогрол
1. Това ми се води хоби:)!
2. Хинки си е Хинки, без коментар!
3. Блогът на Рали
4. Готини снимки:)!
5. Блогът на Агресорката. Засега единствено тя е включила Меч О'Пух в блогрола си:)!
6. Малко сайтче за оръжия, мен ме кефи:)!
7. Сайт за физическата подготовка, подходящ за разни хора
8. E-zine на Красимир Василев.
9. Българско електронно списание за музика, литература, филми и наука:)!
10. "Jo Fou Yup Mor".
11. Алкохолен зодиак-препоръчва се за четене:)!
12. Djaba (no, NOT Djaba The Hut)!
2. Хинки си е Хинки, без коментар!
3. Блогът на Рали
4. Готини снимки:)!
5. Блогът на Агресорката. Засега единствено тя е включила Меч О'Пух в блогрола си:)!
6. Малко сайтче за оръжия, мен ме кефи:)!
7. Сайт за физическата подготовка, подходящ за разни хора
8. E-zine на Красимир Василев.
9. Българско електронно списание за музика, литература, филми и наука:)!
10. "Jo Fou Yup Mor".
11. Алкохолен зодиак-препоръчва се за четене:)!
12. Djaba (no, NOT Djaba The Hut)!