Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2008 16:11 - На Меч О'Пух баща му, или скръбна вест по радиото!
Автор: aseng Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2235 Коментари: 5 Гласове:
0



По радиото ми съобщиха, че баща ми е умрял днес/снощи/през нощта от инсулт. Съжалявам, толкова информация-толкова. Не може да се каже, че бяхме близки, но пък кой както се подреди. Аз мисля да се придържам към принципа "за мъртвите или добро, или нищо", така че няма да обяснявам [b]защо[/b] не сме били близки. От друга страна, това е дневник, така че няма как да не се отбележи толкова значимо събитие!
Е, толкова за бащата на Меч О"Пух! Да го почетем с минута мълчание!


Тагове:   МУ,   меч,   баща,   вест,


Гласувай:
0



1. cecka1504 - Много съжалявам за случилото се! ...
23.03.2008 19:41
Много съжалявам за случилото се! Новината наистина ме потресе!
цитирай
2. aseng - Благодаря и на двама ви за съчувстието!
24.03.2008 12:05
Благодаря и на двама ви за съчувстието!
И двамата сте прави, между другото. Доктор Живаго-нормална и логична тема за пост в "лични", хората за доста по-маловажни неща съобщават;)!
А.
цитирай
3. aseng - Е, нали знаеш-кой както го приема!
24.03.2008 12:30
Аз просто ви съобщих за събитието. Иначе, сериозно, колко от вас ще съвържат съобщението по телевизията за починал професор от НАТФИЗ-с блогъра Асен Г? Ако Шерлок Холмс чете, не се е обаждал.
A.
цитирай
4. avangardi - Поклон пред светлата памет на баща ти -
24.03.2008 15:01
проф. д-р Румен Георгиев - основател на специалността „Художествена фотография" в НАТФИЗ „Кр.Сарафов", който е фотограф-художник, поклонник на традициите в областта на изкуството, влюбен в черно-бялата фотография, влюбен в светлината във всичките й проявления.

Не зная по какви причини нямаш връзка с баща си, но сега е момента отново да я направиш, да простиш и да бъдеш в мир със себе си.

Моите най-искрени съболезнования!

цитирай
5. aseng - Novax, благодаря за съчувствието и уважението ти.
24.03.2008 18:58
Avangardi-същият е, да. Конкретно за това с черно-бялата фотография не съм му особено благодарен, защото като следствие аз не си показвам снимките от абитуриентската вечер, но какво да се прави...
А иначе-как го виждаш това в момента да направя отново връзка с баща си? На мен ми изглежда, като че ли възможността за това е леко преминала. Питам сериозно, понеже наистина не разбирам!
Но доколкото зависи от мен-предполагам, че съм му простил, повече не знам какво мога да направя. Поне аз съм в мир със себе си, надявам се и той да е бил!
А.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aseng
Категория: Лични дневници
Прочетен: 414001
Постинги: 124
Коментари: 834
Гласове: 6148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930