Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2007 10:36 - Меч О'Пух, урок 16.
Автор: aseng Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3604 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 20.08.2007 12:53


Меч О"Пух се наслаждаваше на падналото му от небето допълнително гърненце с мед. Беше си го заслужил с някой от уроците си, макар че не знаеше точно с кой.
От това медът не ставаше по-малко вкусен.


В този момент го приближи Меч Оп Ух, който от няколко дни беше умърлушен и дори се канеше като учтеля си да започне да пише анти-хайку.
-Учителю, кой е разумният път, когато те боли толкова, че едва гледаш и болката те кара да искаш да се сгърчиш на пода и да се разре...ауаргх!
Въздухът със свистене излезе от дробовете му, когато учителят дооблиза лъжичката и я използва като явара, за да го удари по-силно в слънчевия сплит. След това блъскането на Меч О"Пух събори ученика му по лице на земята, където, както ученикът знаеше, щяха да последват ритници или хватка откъм гърба-и боят беше приключил.
Нямаше такава възможност.
Меч Оп Ух използва инерцията, за да се претърколи с дълго кълбо напред, което завърши с изправянето му и обръщане срещу Меч О"Пух, който вече налиташе, за да довърши започнатото.
Въпреки болката, Меч Оп Ух се хвърли в насрещна атака и принуди Учителят си да се отбранява. Това не се случваше често, така че той самият отстъпи и опита да разгадае плана му, след което се усмихна и отстъпи още, като се поклони.
-Защо спря?-попита го Меч О"Пух-Вече беше преминал в атака!
-Защото рабрах отговора на въпроса си!-усмихан се широко Меч Оп Ух и  забеляза, че при атаката дишането му се е нормализирало само.
-Добре!-кимна Меч О"Пух-тогава мога да си доям меда, преди да продължим с преговор на Трите Сен на инициативата и тренировка на духа, за да не се налага никога повече да ми задаваш такива въпроси!

(Поздрави на... тя си знае:)!)


Тагове:   урок,   меч,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Магаренцето Йори потънало е в ск...
20.08.2007 10:59
Магаренцето Йори потънало е в скръб,
Защото вчера Тигър нарече Мечо тъп!

Замислен беше Йори - във цялата гора
писателят не сложи, дори една жена!

Така, без магарица, наш Йори си скърби.
Със тръни и водица, той мъката туши!
цитирай
2. aseng - А откъде, мислиш, ми е тигровата кожа:)?
20.08.2007 11:15
Освен това, Йори верно може да се замисли и да си прерови тефтерчето. Ако Кенга чуе горното, такъв шут може да му отпере с тия крака, че няма да има с какво да дъвче тръните:).
Срещу определено количество мед за Меч О'Пух или индийски чай за мен, ще преговарям с Кенга от твое име, когато прочете това:).
А жените при писателя присъстват зад сцената, но според мен влиянието им се усеща:). Също като при Хичкок-важното не се показва директно, за да е интригуващо и да има тръпка-любимата ми комбинация:)!
цитирай
3. анонимен - А според мен, писателят е целял да ...
20.08.2007 12:05
А според мен, писателят е целял да създаде гей общество, ама не се е усетил за кенга....
Ама то на Йори кенга работа не му върши...такава двуутробна..
цитирай
4. aseng - Питах Ме Чоп Ух.
20.08.2007 12:52
Каза, че не бил хомофоб, а хомоцид. Предпочетох да не питам повече, явно гей-общество не е имало.
А двуутробна не е точно обида, ако изхождаме от нормалното значение на думата. Виж, ако имаш предвид видови обозначения, тогава да.
И въпреки всичко има едни зверове-лигъри, така че забележката ми си остава в сила:)!
цитирай
5. julllinkata - аууу
20.08.2007 18:02
тази дето си знае,връща поздравите;)))))Рхх,тази флора и фауна,тези мечета,тези прасета..Не збаравяйте,че сме в годината на златната свиня и това на всички играе освински номер:)))Ами Кристофър,за него ни дума....ауу,ще се оплача в касационен съд:))))
цитирай
6. aseng - Какво му е лошото на арменския поп:)?
20.08.2007 18:56
По мое време беше модерно даже да дадеш този адрес за оплаквания:). Пък и на мен Кристофър не ми липсва особено за момента, но все пак, ако искаш-давай, оплачи се:)!
цитирай
7. анонимен - Вън Кристофър (да прави фър-фър) от ...
20.08.2007 19:16
Вън Кристофър (да прави фър-фър) от Царството на Йори! Колкото по-голямо е едно магаре, толкова по-нагоре се издига (справка Хитър Петър).
А за двуутробната се замисли Прасчо...свинщини и смински му работи!
цитирай
8. aseng - Страшно уважавам някои свински работи:)!
20.08.2007 19:41
Например, свинските пържоли са велико изобретение на (пещерното) човечество.
Не съм сигурен обаче, искам лида знам какво си е помислил Прасчо по въпроса:)!
Макар че, от друга страна-повечето хубави работи са мръсни,поне ако се правят правилно:)!
цитирай
9. julllinkata - Lele:)
20.08.2007 21:57
Оставам безмълвна за последния коментар:)На арменския поп няма да се жалвам,просто защото си имам skype;)-до скоро:)
цитирай
10. aseng - Ти-безмълвна:)?
20.08.2007 23:41
Ако има нещо в този коментар, ползвай скайпа да ми се жалваш на мен:).
Надявам се да няма, но кой знае дали се знае знае ли се:)!
цитирай
11. julllinkata - Аз безмълвна-оксимурон пълен:)))
21.08.2007 02:53
И аз да вметна викам:)За другото ти се "ожалвах",не че е за "жалване":)))А за специален пост за "хубави неща" като фелацио,викам дай по-ex3treem,бързо всеки да си каже кога се е давил,кога е налетявал след обяд с люти чуши и такива неща:)))))Темата паке нееобятна
цитирай
12. aseng - Верно, трябва си пост.
21.08.2007 10:28
Макар че аз фелацио точно не съм правил-кунилингус стига ли? Там пък ти е малко вероятно да имаш опит, но какво пък.
Та, кой пуска темата?
цитирай
13. julllinkata - e,ade ne haha
22.08.2007 02:48
Adult's темите моем ги избегнем...ама знам ли,някой ден,ако ме споходи великата муза,че тя идва и си отива,когато си иска и под формата на всякакви настроения......
цитирай
14. julllinkata - а и ще стане едно сложно...
22.08.2007 02:49
с авторските права,като спечели темата я Пулицър,я нобелова награда за мир-мани,адвокати,разправий,за такива миролюбиви създания като нас,ще е сложно:))))
цитирай
15. aseng - Е, то без насторение не става:)!
22.08.2007 11:15
Ианче жалко-веднъж вземеш ли Нобелова награда, животът като цяло се опростява значително:).
(Кои са тези, миролюбивите създания де?)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aseng
Категория: Лични дневници
Прочетен: 412968
Постинги: 124
Коментари: 834
Гласове: 6148
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031