Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 09:47 - Обявление и повишение:)!
Автор: aseng Категория: Лични дневници   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
0



Търсят се манга/аниме гийкове, пардон, познавачи исках да кажа!

Причината-вече съм в екипа на известното (за някои хора) интернет-списание «Сивостен”, като оглавявам секцията “филми и анимация”, макар че предполагам, че «филми и аудиовизии” е точното описание. Всъщност участвам в списанието от доста време, но вече съм в екипа, който реално поддържа сайта. Проблемът ми сега е, че аз не съм достатъчно компетентен, за да пиша коментари по този манга/аниме жанра, останалите, като цяло, или не са, или пък не им се пише. Накратко, стигнахме до извода, че търсим нови сътрудници, които разбират от това и искат да пишат за списанието.

Предполагам, че ако се плащаше, щяхме да сме открили кандидати за отрицателно време. Разбира се, като повечето интернет-списания, Сивостен е безплатно списание и в двете посоки. Ако ти се пише, пишеш, ако екипът го хареса, даже ти го и публикуват (а ако не, подлежи на редактиране). Ако някой се заинтересува, може да ми пише коментар или лично съобщение тук в блога. 
Ако не, можете поне да проверите списанието, смятам, че има какво да ви заинтересува!
Както и да е, поне аз получих повишение, сега остава и шефовете ми в службата да се сетят!



Тагове:   ОБЯВЛЕНИЕ,   повишение,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aseng
Категория: Лични дневници
Прочетен: 413992
Постинги: 124
Коментари: 834
Гласове: 6148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930